مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-16سياسي

پایان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب/ سربازان پیشکسوت را از یاد نبرید


محمدرضا سهرابی نژاد از شاعران پیشکسوت انقلاب به انتخاب مدیران جوان در حوزه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: هرچند این جوان گرایی ثمرات خوبی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب ، شب گذشته در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس اینجا بخوانید) در این مراسم از تلاش های محمدرضا سهرابی نژاد در عرصه شعر انقلاب و محمدرضا بایرامی در عرصه داستان انقلاب تقدیر شد.

*دادمان: حوزه هنری، میراث بزرگان ادبیات در این مراسم محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در سخنانی ابراز داشت: با یادآوری تلاش های مرحوم امیرحسین فردی برای رشد و تعالی ادبیات انقلاب گفت: ایشان حرکتشان را از مسجد جواد الائمه آغاز کرده، در حوزه هنری ادامه دادند، در جایزه شهید غنی پور رشد دادند، در جشنواره داستان انقلاب به حد اعلاء رساندند و در کارگاه قصه و رمان تلاش کردند ادبیات انقلاب را به نقطه بلوغ برسانند.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه هنری میراث چنین بزرگانی است گفت: در حوزه هنری باید بیش از پیش برای ارتقای هنر و ادبیات انقلابی تلاش کنیم، ما در مجموعه تهران و همکارانم در مراکز حوزه هنری استان ها باید تلاش کنند تا به جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب/ سربازان پیشکسوت را از یاد نبرید

پایان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب/ سربازان پیشکسوت را از یاد نبرید