مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-16سياسي

تقدیر از 20 مداح دانش آموز برتر


آیین نوگلان حسینی در عمر بیش از یک دهه خود تلاش کرده است تا استعدادهای برتر مداحی که توانایی مدیحه سرایی در رثای مظلومیت ائمه اطهار و به ویژه امام حسین علیه السلام دارند را شناسایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین تجلیل از نوگلان حسینی چند سالی است که به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار شده و در آن ضمن شناسایی، حمایت و پرورش استعدادهای بالقوه مداحان نوجوان، از نفرات برتر که در طی مرحله داوری برگزیده می شوند، تقدیر می شود.

چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی، دوشنبه 27 بهمن ماه با حضور رقیه سادات نقوی، رییس اداره امور تربیتی و مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، حجت الاسلام ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور، محسن طاهری، رییس کانون مداحان، سیدمحمد حسینی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و حجت الاسلام امرودی، رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

این آیین تاکنون سیزده دوره خود را در این مرکز پشت سر گذاشته و امسال چهاردهمین دوره از نوگلان حسینی به صورت ملی و کشوری با حضور جمع زیادی از نوجوانان رده های سنی مختلف به مراحل پایانی خود رسید.

مداحی و ذکر مصیبت سید و سالار شهیدان یکی از موضوعات مهم و قابل توجه در برپایی مراسم های عزاداری امام حسین علیه السلام در سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 20 مداح دانش آموز برتر

تقدیر از 20 مداح دانش آموز برتر