مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-16سياسي

کتاب «زخم و زیتون» رونمایی شد


مراسم رونمایی از کتاب «زخم و زیتون» یادگاران و روزگاران نوشته عباس خامه یار دوشنبه 27 بهمن ماه در سالن همایش های کتابخانه ملی تالار قلم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب زخم و زیتون؛ یادگاران و روزگاران نوشته عباس خامه یار دوشنبه 27 بهمن ماه در سالن همایش های کتابخانه ملی تالار قلم برگزار شد.

در مراسم رونمایی این کتاب، حسام الدین آشنا، مسعود ده نمکی، بیان داشت: کسانی که دغدغه فکر، دانش، تفکر و ایران را دارند، کسانی هستند که مایلند با کمک همدیگر برای آینده این سرزمین اثرگذار باشند چیزی که نیاز است ما نسبت به آن حساس باشیم و بتوانیم اندیشه ایرانی را بارور کنیم و لحظاتی که با آن روبه رو بودیم را ثبت کنیم.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی پناهگاهی برای اصحاب اندیشه است که می توانند تفکر خود را در آن مطرح کنند و پذیرای نقد باشند و بتوانند از آن برای بارور کردن اندیشه بشریت موثر باشند.

او در ادامه افزود: اینجا خانه شماست کتابخانه ملی وظیفه خدمت رسانی و تکریم صاحبان اندیشه را دارد و باید بستر را برای آنها فراهم کند و به عرصه نجات اندیشه بشر وارد شود و زمینه ای را برای کسانی که مایل به دیده شدن و به محک گذاشتن اندیشه خود هستند فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «زخم و زیتون» رونمایی شد

کتاب «زخم و زیتون» رونمایی شد