مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-16سياسي

برخورد جدی با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان قزوین به صورت جدی برخورد می شود ‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه با اشاره به اهمیت حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان مهمترین منبع تأمین و حفظ امنیت غذایی جامعه اظهار کرد: مقابله با تغییر کاربری غیر‏مجاز در اراضی کشاورزی یکی از مهمترین اولویت های سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی ادامه داد: ‏در این خصوص ضمن انجام فعالیت های پیشگیرانه و فرهنگ سازی برای جلوگیری از تغییر ‏کاربری، اجرای احکام قطعیت یافته تخریب بناهای غیرمجاز به عنوان راهکار نهایی در دستور ‏کار قرار دارد و با متخلفین مطابق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد قاطع قانونی ‏به‬ عمل خواهد آمد.

‏ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون تنها در شهرستان قزوین احکام ‏قلع و قمع 470 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی به اجرا درآمده است که 70 مورد آن مربوط به دو روز گذشته است‎.

‎‏ ‏ این مسئول با اشاره به گشت زنی مستمر و حضور فعال گشت های حفاظت اراضی کشاورزی و کارشناسان این سازمان در عرصه های کشاورزی حتی در ایام تعطیل تصریح کرد: بی تردید مشارکت و نظارت عمومی مردم شریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان قزوین

برخورد جدی با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان قزوین