مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-16اجتماعي

وزش باد شدید همراه با بارش برف و باران در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد شدید و بارش برف و باران در استان طی روزهای باقیمانده تا پایان هفته خبر داد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد شدید و بارش برف و باران در استان طی روزهای باقیمانده تا پایان هفته خبر داد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز بعدازظهر وزش باد شدید همراه با افزایش ابرناکی را در کل استان خواهیم داشت، تصریح کرد: صبح چهارشنبه، وزش باد شدت بیشتری پیدا می کند و باد شدیدی را در همدان و قهاوند خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: به جهت شدت وزش باد، برای کل استان هشدار نارنجی را اعلام کردیم چراکه سرعت باد به گونه ای است که می تواند برای افرادی مانند کارگران ساختمانی که در ارتفاع کار می کنند، خطرناک باشد.

زاهدی با بیان اینکه یک سامانه بارشی وارد استان خواهد شد، مطرح کرد: از ظهر چهارشنبه، بارش هایی به صورت باران در تمام نقاط استان خواهیم داشت که چهارشنبه شب، این بارش ها به صورت برف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این بارش ها در مناطق جنوبی استان مانند شهرستان ملایر و شمال شرق استان مانند شهرستان درگزین بیشتر است، اظهار کرد: از صبح پنجشنبه بارش ها کمتر می شود و در روز جمعه نیز فقط بارش های پراکنده ای را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید همراه با بارش برف و باران در همدان

وزش باد شدید همراه با بارش برف و باران در همدان