مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-16اقتصادي

بنا داریم تا سال آینده مشکل بی آبی دهستان سوسن را ریشه کن کنیم


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان گفت: ان شاءالله بنا داریم تا سال 1400 هیچ روستایی در دهستان سوسن از بی آبی رنج نبرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سرگرد مجدی نسب، جانشین سپاه ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: یک پروژه آبرسانی روستا که بسیار سخت و طاقت فرسا اما شیرین و از مطالبات سردار شاهوارپور بود امروز به یاری خدا خط لوله و مخزن ذخیره آب آن به بهره برداری می رسد.

وی افزود: طی این پروژه حداقل پنج روستا آبرسانی خواهد شد و دوستان جهادی در شرایطی بسیار سخت این لوله ها را بر شانه های خود حمل و بیش از سه کیلومتر را در شیب بالای 30 درجه و کوهستان طی کردند تا الحمدلله کار به این کیفیت برسد و تعجب و تحسین دوستان آبفا را برانگیزد.

مجدی نسب بیان کرد: یک پروژه دیگر در مجموعه تلخاب داشتیم که حدود چهار هزار و 700 متر در مسیری مشابه آبرسانی شد.

وی افزود: آب شرب پایداری در این مناطق وجود نداشته اما در حال حاضر با اقداماتی که انجام شده و در فازهای دیگر پروژه با تجهیزات تخصصی بالغ بر یک میلیارد تومان انشالله پایداری انجام و آب شرب 19 روستا به همت نیروهای جهادی و انقلابی پایدار خواهد شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: برنامه ما محدود به اقدامات عمرانی نیست و در کنار این اقدامات در امورات مختلف فرهنگی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنا داریم تا سال آینده مشکل بی آبی دهستان سوسن را ریشه کن کنیم

بنا داریم تا سال آینده مشکل بی آبی دهستان سوسن را ریشه کن کنیم