مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-16فرهنگي

راهیابی 20 اثر به مرحله نهایی نشان ملی «دبیرسیاقی» در قزوین


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رویداد نشان ملی دبیرسیاقی با موضوع تصحیح متون فارسی در 2 حوزه نظم و نثر در قالب های کتاب و رساله دکتری برگزار می شود و در نخستین دوره این رویداد، - راهیابی 20 اثر به مرحله نهایی نشان ملی دبیرسیاقی در قزوین ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رویداد نشان ملی دبیرسیاقی با موضوع تصحیح متون فارسی در 2 حوزه نظم و نثر در قالب های کتاب و رساله دکتری برگزار می شود و در نخستین دوره این رویداد، 20 اثر به مرحله نهایی راه یافته اند.

محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: رویداد نشان ملی دبیرسیاقی با موضوع تصحیح متون فارسی در 2 حوزه نظم و نثر در قالب های کتاب و رساله دکتری برگزار می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اسماعیلی ادامه داد: نشان ملی دبیرسیاقی برای اولین بار و به میزبانی قزوین در راستای تجلیل از خدمات ارزنده فرهنگی و ادبی زنده یاد استاد دکتر سید محمد دبیر سیاقی و با هدف ارتقای زبان فارسی و تقدیر از پدید آورندگان آثار برجسته و بدیع علمی و پژوهشی در حوزه تصحیح متون کهن فارسی برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: 20 اثر به مرحله نهایی این دوره راه یافتند که 10 اثر در قالب کتاب و 10 اثر در قالب رساله دکتری است که توسط هیئت داوران مورد ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 20 اثر به مرحله نهایی نشان ملی «دبیرسیاقی» در قزوین

راهیابی 20 اثر به مرحله نهایی نشان ملی «دبیرسیاقی» در قزوین