مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-16ورزشي

مربی برجسته قم سکاندار تیم ملی هاکی


تیم ملی اینلاین هاکی جوانان ایران با هدایت یکی از مربیان برجسته قم و حضور 11 ملی پوش قمی خود را برای اعزام به مسابقات برون مرزی آماده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان اینلاین هاکی با حضور 59 هاکی باز در حالی برگزار می شود که هدایت تیم ملی بر عهده مجید نوش آبادی مربی نام آشنا و با دانش استان قم است، همچنین از بین استعدادهای قمی این رشته 11 نفر در اردو حضور دارند.

طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون اسکیت، مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان اینلاین هاکی از امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و ورزشکاران دعوت شده در نوبت صبح از ساعت 8 تا 10 و در نوبت عصر از ساعت 18 تا 20 در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تمرین خواهند کرد.

59 اردونشین این مرحله برای رسیدن به مرحله بعدی تمرینات تیم ملی زیر نظر مجید نوش آبادی و محمدرضا شیخ جعفری تمرین می کنند تا از بین آنها 26 ورزشکار به مرحله سوم برسد، در حالی که نفرات دعوت شده از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، قزوین و قم هستند.

در این اردو تهرانی ها بیشترین سهمیه را دارند و 29 بازیکن از پایتخت به اردو دعوت شده اند، قم با 11 بازیکن و آذربایجان شرقی با 10 هاکی باز دیگر استان های دارای بیشترین ملی پوش در اردوی جدید تیم ملی اینلاین هاکی جوانان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی برجسته قم سکاندار تیم ملی هاکی

مربی برجسته قم سکاندار تیم ملی هاکی