مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-16اجتماعي

ورود سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی معابر در کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی در معابر عمومی کرمانشاه خبر داد.

- محمد خسروی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه از ظهر امروز از سامانه جدید بارشی متأثر می شود.

وی با بیان وضعیت هوای استان کرمانشاه در روزهای آینده افزود: سامانه بارشی که جو منطقه را متأثر می کند در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید، بارندگی و احتمالاً رعد و برق در استان کرمانشاه می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش ها در روز چهارشنبه و در نیمه شمالی، نواحی مرکزی و شرقی استان کرمانشاه شدت بیشتری خواهد داشت و سبب آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط خواهد شد.

خسروی ادامه داد: همچنین وزش باد ممکن است در بعضی ساعات از روزها هوا را به ویژه در مناطق مرزی استان کرمانشاه غبارآلود کرده و سبب کاهش دید افقی شود و بارش ها در ارتفاعات و گردنه های برف گیر ممکن است در برخی از نواحی سردسیر نیز به شکل برف مشاهده شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: جهت جلوگیری از خسارات و مخاطرات احتمالی پاک سازی کانال ها، آبگذرها و راه های خروج آب ساختمان ها، دهانه پل ها و از ترددهای غیرضروری و احتیاط در رانندگی و پرهیز از صعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی معابر در کرمانشاه

ورود سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی معابر در کرمانشاه