مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-16ورزشي

باز شدن پای مربیان کاراته به دادگاه / بی انگیزگی مربیان و ورزشکاران خوزستانی


یک مربی با بیان اینکه در حال حاضر کاراته خوزستان حال خوشی ندارد، گفت: کاراته خوزستان جایگاهی در کشور ندارد و کِشتی کاراته استان به گِل نشسته است و مربیانی هم که به این وضعیت انتقاد می کنند، - ایسنا/خوزستان یک مربی با بیان اینکه در حال حاضر کاراته خوزستان حال خوشی ندارد، گفت: کاراته خوزستان جایگاهی در کشور ندارد و کِشتی کاراته استان به گِل نشسته است و مربیانی هم که به این وضعیت انتقاد می کنند، پایشان به دادگاه باز شده است.

علی کاویانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر کاراته خوزستان حال خوشی ندارد.

کاراته استان سه تا چهار دوره توسط یک شخص مدیریت می شد که روندی معمولی داشت و هیچ تدبیر و اندیشه ای وجود نداشت و در آن 10، 20 سالی که گذشت اصلا کاراته کارنامه درخشانی نداشت، ملی پوش هم نداشتیم و هیات استان با آن شرایط خوب اقتصادی که می توانست اسپانسر جذب کند، در لیگ برتر تیم هم نداشت.

البته سرپرستی هیات برای 11 ماه به خانم افشین داده شد و علی رغم این که اشرافی روی کاراته نداشت اما با تکنیک های خوب مدیریتی توانست جوانگرایی و شایسته سالاری کند و واقعا تحول بزرگی ایجاد کرد و انگیزه را به مربیان برگرداند.

با حضور این سرپرست، سالن کاراته استان احیا شد و تیم خوزستان در رقابت های استعدادهای برتر به صورت آبرومندانه شرکت کرد و تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن پای مربیان کاراته به دادگاه / بی انگیزگی مربیان و ورزشکاران خوزستانی

باز شدن پای مربیان کاراته به دادگاه / بی انگیزگی مربیان و ورزشکاران خوزستانی