مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-16سياسي

خانواده های شهدا کم توقع ترین افراد جامعه هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت:خانواده های شهدا کم توقع ترین و شاید بی توقع ترین افراد جامعه هستند که خواسته های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن ها انجام می شود، - قدردان ترین افراد نیز محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده جعفر نوروزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: بنیاد به عنوان نهادی انقلابی از جایگاه ویژه ای در خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران برخوردار است و امروز تکریم و رضایتمندی جامعه ایثارگری در رأس فعالیت ها قرار دارد و تلاش مجموعه بنیاد بر این است تا بهترین خدمت به همراه تکریم به ایثارگران ارائه شود.

انصاری فر افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران برای ارزش های این انقلاب مجاهدت های فراوان و فداکاری های زیادی انجام داده اند لذا خدمت رسانی به این عزیزان نخستین اقدامی است که ما خادمان شهدا باید بدان توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت بالای خدمت به خانواده های شهدا، گفت: یکی از راه های رفع مشکل جامعه ایثارگری دیدار و تکریم از این عزیزان است و باید از هر فرصتی برای بررسی و پیگیری مشکلات آنان استفاده کنیم.

خانواده های شهدا کم توقع ترین و شاید بی توقع ترین افراد جامعه هستند که خواسته های حداقلی دارند و در مقابل کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های شهدا کم توقع ترین افراد جامعه هستند

خانواده های شهدا کم توقع ترین افراد جامعه هستند