مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-16فرهنگي

دومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان منتشر می شود


رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از عزم هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برای انتشار دومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان همزمان با روز جهانی تئاتر در فروردین 1400 به همت دفتر نشر و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از عزم هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برای انتشار دومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان همزمان با روز جهانی تئاتر در فروردین 1400 به همت دفتر نشر و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد.

محمد یاقوت پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتشار کتاب اول دیجیتال نمایشنامه های تئاتر خوزستان که سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی و منتشر شد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده درگاه خبری تئاتر خوزستان تلاش خواهد شد با همکاری مسؤول درگاه در بخشی از این کتاب دیجیتال سرفصل اخبار فعالیت های تئاتر خوزستان در سال گذشته که در درگاه تئاتر خوزستان منتشر شده نیز بارگذاری شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از قاسم غلامحیدر، مسؤول کانون نشر آثار نمایشی و پژوهشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، که در این دو دوره اخیر مبحث پژوهش را در اولویت کاری کانون قرار داده، از قول وی گفت: کتاب دوم تئاتر استان تفاوت هایی با اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه های خوزستان دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان منتشر می شود

دومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان منتشر می شود