مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-16سياسي

تسویه بدهی های گروه عظام خودرو در حال پیگیری است


سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده گروه عظام خودرو را تشریح کرد.

- غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در مورد آخرین وضعیت پرونده گروه عظام خودرو توضیح بفرمایید، گویا حکمی صادر شده مربوط به کدام بخش پرونده است؟ وضعیت پرونده متهم ردیف اول این پرونده آقای عباس ایروانی الان در چه مرحله ای قرار دارد؟ گفت: بخش کیفری رسیدگی شده است، تدبیر قوه قضاییه در این پرونده ها این است که اموال به بیت المال و بانک ها بازگردد و همچنین تولید با حکم متوقف نشود و در مرحله بعد هم اجرای سیاست کیفری است.

وی افزود: بعد از فرایند دادرسی اقدامات مجدانه ای برای تسویه بدهی های این شخص در حال پیگیری است و امیدواریم بدهی ها رفع شود و واحدهای تولیدی دچار مشکل نشود همچنین کیفر این فرد اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در ابتدای رسیدگی به این پرونده اعلام شد که این پرونده 7 متهم دارد؛ متهم ردیف اول عباس ایروانی فرزند رضا، مدیر گروه عظام، تولید کننده قطعات خودرو متهم است به افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان، رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از اسناد مجعول، مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه بدهی های گروه عظام خودرو در حال پیگیری است

تسویه بدهی های گروه عظام خودرو در حال پیگیری است