مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-16سياسي

محتوای خوب مخاطب را جذب می کند


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان با بیان اینکه محتوای خوب مخاطب را جذب می کند گفت: یکی از وظایف مهم هر مسئول انجمن اسلامی این است که مخاطبان خود را از باتلاق گسترده فضای مجازی نجات دهد و به همین دلیل باید بداند که رژیم استفاده از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدصالح جباری ظهر امروز در جمع مسئولین اتحادیه های انجمن های اسلامی استان اظهار کرد: هرکس برای استفاده از ظرفیت های خود در تشکل های مختلف، باید برای هر کار خود دلیل و چرایی عنوان غریق نجات در مدرسه حضور دارد، گفت: در همین راستا هر مسئول انجمن اسلامی باید بر امور مختلف مسلط باشد و هر زمانی که در مسئولیت خود احساس ضعف کردیم، باید بدانیم که غریق نجات هستیم، در غیر این صورت باید مسئولیت را به شخص دیگری واگذار کنیم.

وی افزود: هر زمانی که فعالیتی را در سطح شهرستان خود انجام دادیم و موثر واقع شد، برای ما فایده مند است و صرفاً حضور در جلسات مربوطه، اما استفاده نکردن از مباحث بیان شده برای ما فایده ای نخواهد داشت.

جباری ضمن تاکید بر کسب مهارت استفاده از رسانه مطرح کرد: اگر کسی برای حضور خود در فضای مجازی رژیم مصرفی نداشته باشد با خطر بزرگی مواجه می شود و در عین حال اگر کسی وقت خود را در فضای مجازی صرف تولید محتوای مفید کند، موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای خوب مخاطب را جذب می کند

محتوای خوب مخاطب را جذب می کند