مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-16بين الملل

هماهنگی مصر و سازمان ملل برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه


وزیر خارجه مصر در گفتگو با فرستاده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه بر موضع ثابت کشورش درباره حمایت از مردم فلسطین و راهکار تشکیل دو کشور تأکید کرد.

- وزیر خارجه مصر در گفتگو با فرستاده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه بر موضع ثابت کشورش درباره حمایت از مردم فلسطین و راهکار تشکیل دو "کشور" تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، سامح شکری، وزیر خارجه مصر در گفتگوی تلفنی با تور وینسلند، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه بر موضع ثابت کشورش درباره مسئله فلسطین و حمایت از حقوق مشروع فلسطینیان و تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 براساس راهکار تشکیل دو کشور تأکید کرد.

شکری در این تماس تلفنی به وینسلند به دلیل مأموریت جدیدش تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تلاش های وی برای پیشبرد روند صلح طی دوره آتی با همکاری شرکا با موفقیت همراه باشد.

شکری به تلاش های مصر برای ایجاد فضای مناسب جهت احیای مذاکرات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی و مذاکرات با شرکای منطقه ای و بین المللی اشاره کرد.

وینسلند نیز بر همکاری با قاهره برای پیشبرد روند صلح و اهمیت نقش مصر در حمایت از رسیدن به راهکار دائم و عادلانه و فراگیر برای مسئله فلسطین و تحقق صلح مطلوب در منطقه و تقدیر از تلاش های مصر برای تحقق آشتی مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی مصر و سازمان ملل برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه

هماهنگی مصر و سازمان ملل برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه