مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-16سياسي

بیش از 370 میلیون دلار برای احیای تالاب ها اختصاص دادیم


بیش از 370 میلیون دلار در سه سال اخیر به موضوع تالاب ها و مقابله با ریزگردها اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز(سه شنبه) در مراسم پنجاهمین سال انعقاد معاهده رامسر و روز جهانی تالاب ها، گفت: باید عموم مردم و مسئولین کشور مسئله محیط زیست را بعنوان یک ضرورت دریابند و از همه ظرفیت های سیاسی، اجتماعی و رسانه ای برای جلوگیری از به مخاطره افتادن زندگی انسان ها در حال و آینده استفاده کرد.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در مسیر صحیح استفاده از منابع زیست محیطی تنها با مشارکت آگاهانه همه دلسوزان محیط زیست در سیاست گذاری و برنامه ریزی امکانپذیر است، گفت: افکار عمومی باید بیش از پیش نسبت به مسئله محیط زیست حساسیت داشته باشند، تا زمانی که این حساسیت و دغدغه وجود دارد، دولت ها می توانند در حمایت از مسائل زیست محیطی موفق باشند.

جهانگیری افزود: توسعه و حل مسائل اقتصادی کشور نظیر اشتغال موضوع مهمی است اما برای دستیابی به توسعه پایدار به معنای واقعی کلمه باید از محیط زیست کشور به خوبی صیانت کنیم.

معاون اول رییس جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به امضای معاهده رامسر در پنجاه سال پیش با حضور 18 کشور، گفت: این معاهده از اولین کنوانسیون های زیست محیطی جهان بود که با شعار پیوند ناگسستنی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 370 میلیون دلار برای احیای تالاب ها اختصاص دادیم

بیش از 370 میلیون دلار برای احیای تالاب ها اختصاص دادیم