مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-16اقتصادي

صادرات 5 میلیون یورویی دستگاه دیالیز ایرانی به مالزی


قرارداد فروش بالغ بر پنج میلیون یورویی میان یکی از شرکت های پارک فناوری پردیس با یکی از شرکت های مالزی برای صادرات دستگاه دیالیز منعقد شد.

- قرارداد فروش بالغ بر پنج میلیون یورویی میان یکی از شرکت های پارک فناوری پردیس با یکی از شرکت های مالزی برای صادرات دستگاه دیالیز منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه سومین نشست سرمایه گذاری فناوری (2021TIM ) که امروز (سه شنبه، 28 بهمن) به صورت آنلاین در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد، قرارداد فروش 700 دستگاه همودیالیز بین شرکت تولید کننده این دستگاه مستقر در این پارک فناوری و شرکت BARAKAH MEDICA UNSANTRA از کشور اندونزی با حضور سفیر کشور اندونزی و نمایندگان شرکت های طرف قرارداد به امضا رسید.

طبق این قرار داد، قرار است تعداد 700 دستگاه همودیالیز ساخت این شرکت دانش بنیان ایرانی طی مدت پنج سال تولید و در اختیار شرکت مالزیایی قرار گیرد.

این شرکت دانش بنیان یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس است و با کمک و همکاری یکی دیگر از بروکرهای فناوری توانسته است این قرارداد را به امضا برساند.

سومین نشست سرمایه گذاری فناوری (2021TIM ) یکی از رویدادهای زیر مجموعه شبکه تبادل فناوری است.

در سال 1996 بین هشت کشور مسلمان در حال توسعه، یعنی مالزی – ترکیه – نیجریه – ایران – مصر – اندونزی – پاکستان و بنگلادش سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 5 میلیون یورویی دستگاه دیالیز ایرانی به مالزی

صادرات 5 میلیون یورویی دستگاه دیالیز ایرانی به مالزی