مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-16سياسي

امام(ره) فرمودند ما انقلاب را صادر می کنیم اما نه با عملیات


امام(ره) فرمودند که ما این انقلاب را صادر می کنیم، چون این انقلاب متکی به تأییدات الهی است و بعد توضیح دادند که با عملیات نمی خواهیم آن را صادر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه بدون توقف درباره اینکه برخی می گویند قول و گفته های افرادی در ایران باعث تحریک دشمن و حمله عراق شده، تصریح کرد: جمع کنیم و لشکرکشی کنیم در جمهوری اسلامی نبوده، صدور انقلاب در واقع به معنی انتقال فرهنگ است.

  صفارهرندی در پاسخ به این سؤال که پس بهانه حج خونین کار چه کسی بوده یادآور شد: اتفاقا این اقدام کار همان جریان تندرویی است که امروز یقه انقلاب را گرفته، حج خونین کار رژیم سعودی خبیث بود ولی اینکه از این حرف می زنید که مستمسک آنها برای برخورد با ما اتفاقی بود که یک کسانی مهمات منتقل می کردند؟ آنها چه کسی بودند؟ همان دار و دسته سیدمهدی هاشمی رخنه کرده در بیت آیت الله منتظری.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سؤال که در آن شرایط چرا اصلا بحث صدور انقلاب مطرح شد عنوان کرد: انقلاب اسلامی در آن زمان آمد یک ایده عدم تعهد واقعی را با شعار نه شرقی و نه غربی مطرح کرد، این شعار خودش قابلیت صدور داشت، ایجابش این بود که توانست با سرعت نظامی را مستقر کند و قانون اساسی آن نیز نسخه ای متفاوت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) فرمودند ما انقلاب را صادر می کنیم اما نه با عملیات

امام(ره) فرمودند ما انقلاب را صادر می کنیم اما نه با عملیات