مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-16اقتصادي

آغاز پرداخت خسارت به واحدهای آسیب دیده انفجار اردبیل


با همکاری شرکت گاز و بیمه شاهد آغاز پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از انفجار روز شنبه در اردبیل هستیم.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: با همکاری شرکت گاز و بیمه شاهد آغاز پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از انفجار روز شنبه در اردبیل هستیم.

امامی یگانه روز سه شنبه 28 بهمن در جلسه مدیریت بحران که با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال انفجار مهیب روز شنبه در محله ای از نائبی اردبیل شرکت های خدماتی به ویژه گاز در محل حادثه حاضر شده و اقدام به قطع گاز در این محله کردند.

وی تصریح کرد: در دو روز گذشته مشکل قطعی گاز در بسیاری از واحدهای مسکونی و تجاری اطراف محل حادثه دیده رفع شده و با تاییدیه نظام مهندسی شاهد برقراری گاز و همچنین سایر خدمات در این محله هستیم.

فرماندار اردبیل گفت: سازمان آتش نشانی اردبیل گزارشی از خسارت وارده به واحدهای مسکونی و تجاری را تهیه کرده و با همکاری شرکت گاز قرار است افراد آسیب دیده اعم از واحدهای مسکونی و تجاری به شرکت بیمه معرفی شوند تا بخشی از خسارات آنها از این محل جبران شود.

امامی یگانه به اتمام آواربرداری و همچنین تردد عمومی در این محله بعد از دو روز فعالیت نیروهای امدادی و آتش نشانی اشاره کرد و افزود: به تدریج عملیات ساخت واحدهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت خسارت به واحدهای آسیب دیده انفجار اردبیل

آغاز پرداخت خسارت به واحدهای آسیب دیده انفجار اردبیل