مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-16فرهنگي

واکنش به یک رفتار غیر سینمایی


موسسه «هنروتجربه» در بیانیه ای نسبت به جایگاه سیمرغ «هنروتجربه» در جشنواره ملی فیلم فجر واکنش نشان داده و بر لزوم برگزاری جشنواره ای مستقل برای جریان سینمای هنری و تجربی تاکید کرد.

- موسسه هنروتجربه در بیانیه ای نسبت به جایگاه سیمرغ هنروتجربه در جشنواره ملی فیلم فجر واکنش نشان داده و بر لزوم برگزاری جشنواره ای مستقل برای جریان سینمای هنری و تجربی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، با پایان سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر و اعلام برندگان که با بیانیه هیات داوران همراه بود و در آن درباره سیمرغ هنروتجربه و اهدا نشدن آن نکاتی مطرح شد، موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان با تاکید بر لزوم اختصاص بخش مستقلی به فیلم های هنروتجربه در جشنواره ملی فیلم فجر نکاتی را درباره برخورد این رویداد سینمایی با جریان سینمای هنری و تجربی متذکر شد.

متن بیانیه موسسه هنروتجربه بدین شرح است: به نام خدا موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان از رویکرد هیات محترم داوران این دوره از جشنواره فجر مبنی بر لزوم اختصاص بخش مستقل هنروتجربه در جشنواره، که در بند چهارم بیانیه این هیأت منعکس شده استقبال می کند.

موسسه سینمایی هنر و تجربه با تاکید بر ضرورت احترام به همه سلایق سینمایی در یک جشنواره ملی، معتقد است نمی توان به بهانه فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به یک رفتار غیر سینمایی

واکنش به یک رفتار غیر سینمایی