مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-16اقتصادي

بیش از 900 نفر از طریق مراکز کاریابی در لرستان مشغول به کار شدند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، گفت: امسال 987 نفر از طریق مراکز کاریابی در سطح استان مشغول به کار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی آشتاب امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مؤثر کاریابی ها در معرفی مشاغل مناسب به کارجویان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 476 نفر در مراکز کاریابی غیر دولتی استان لرستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار و 262 نفر مرد و هزار و 214 نفر زن بوده اند.

وی، افزود: از دو هزار و 476 نفر تعداد 987 جویای کار در بخش های خدمات، صنعت، خدمات، بخش خصوصی و تعاونی های استان به کار گمارده شدند که از این تعداد 434 نفر زن و 553 نفر مرد بوده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، عنوان کرد: بیشترین کسانی که در مراکز کاریابی استان ثبت نام کردند در رده سنی 25 تا 34 سال قرار داشتند و بیشترین آنها دارای مدرک لیسانس بوده اند.

آشتاب، تصریح کرد: 94 نفر از این جویندگان کار فاقد مهارت لازم بودند که به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شدند که از این تعداد نیز 61 نفر زن و 33 نفر مرد بود.

وی به فعالیت 18 مرکز کاریابی در سطح استان اشاره کرد و گفت: کاریابی ها و مراکز مشاوره شغلی غیر دولتی بازوی توانمندی برای دولت در شناسایی فرصت های شغلی و تأمین نیروی کار به شمار می روند و سهم بالایی در ایجاد اشتغال داشته و با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 900 نفر از طریق مراکز کاریابی در لرستان مشغول به کار شدند

بیش از 900 نفر از طریق مراکز کاریابی در لرستان مشغول به کار شدند