مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-16پزشكي

تشکیل زنجیره انسانی در پیشگیری از بیماری کرونا


داوطلبان جمعیت هلال احمر در شهرستان پارس آباد در یک حرکت نمادین با تشکیل زنجیره انسانی توجه هموطنان را به ضرورت قطع زنجیره بیماری کرونا فرا خواندند.

- فرماندار شهرستان پارس آباد روز سه شنبه 28 بهمن با اشاره به خطرناک شدن ویروس جهش یافته کرونا در روزهای اخیر اظهار کرد: امیدواریم با مراقبت شهروندان وارد پیک چهارم کرونا نشویم چرا که اگر این اتفاق بیفتد، بخش عظیمی از دغدغه ها و نگرانی ها در مورد سلامت مردم فزونی خواهد گرفت.

امامی تصریح کرد: باید آگاه سازی و هشدارها در سطح مراقبت و کنترل بیماری ارتقا یابد تا همه متوجه خطرات ویروس جهش یافته کرونا شوند و بی احتیاطی را در سرلوحه کارها قرار ندهند.

وی به مساعد شدن شرایط جوی و حضور مردم در اجتماع اشاره کرد و گفت: این شرایط وضعیت شهرستان را که به تازگی به رنگ زرد درآمده، خطرناک تر خواهد کرد که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان مرزی از سوی مردم کنترل بیماری با دقت و جدیت دنبال شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و رعایت موارد بهداشتی و عمومی را متذکر شد و افزود: اهالی بازار در این ایام و در آستانه عید باید مراعات کنند و خریدارانی که ماسک و موارد بهداشتی را رعایت نکنند از حضور در مغازه منع کرده و به نوعی هر واحد صنفی را به مرکز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل زنجیره انسانی در پیشگیری از بیماری کرونا

تشکیل زنجیره انسانی در پیشگیری از بیماری کرونا