مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-16اقتصادي

فاز نخست بزرگترین مجتمع دامپروری هرمزگان افتتاح شد


همزمان با افتتاح 286 طرح تعاونی در سطح کشور، فاز نخست مجتمع دامپروری در بستک با دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح مجتمع دامپروری بزرگترین مجتمع دامی استان هرمزگان ظهر سه شنبه در زمینی به مساحت 22 هکتار با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این پروژه که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: 80 میلیارد ریال سرمایه گذاری این پروژه از محل تسهیلات پرداختی به تعاونی شامل 50 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و 30 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و مابقی توسط اعضا تأمین شده و در روستای دهنگ شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

وی افزود: شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ بستک در سال 92 با عضویت 20 نفر و با تولید شیر، گوشت و کود در روستای دهنگ شهرستان بستک به ثبت رسیده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: پروانه بهره برداری این تعاونی با ظرفیت نهایی پرورش یک هزار و 300 راس دام است که در فاز نخست با 500 راس گاو شیری و با ظرفیت تولید سالانه چهارهزار تن شیر از طریق بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه شیر دوشی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست بزرگترین مجتمع دامپروری هرمزگان افتتاح شد

فاز نخست بزرگترین مجتمع دامپروری هرمزگان افتتاح شد