مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-16سياسي

برگزاری نشست استانی سومین کنگره ملی خانواده


نشست استانی سومین کنگره ملی خانواده در استان هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست استانی سومین کنگره ملی خانواده در و بنیاد ملی خانواده و با حضور سید کمیل حسینی پژوهشگر تربیت جنسی کودکان در بستر اسکای روم برگزار شد.

در این این نشست حدود 200 نفر از معلمین و فرهنگیان، فعالان فرهنگی، مربیان تربیتی و بسیجیان و طلاب علوم دینی شرکت کردند و به بررسی نقش رسانه و فضای مجازی در بلوغ زودرس فرزندان پرداختند.

سید کمیل حسینی در خصوص تربیت جنسی در احکام اسلامی، تغییر علایق کودکان، نامگذاری اندام جنسی، مهارت نه گفتن، سرمایه حیا، تغییر الگوهای آمریکایی صحبت کرد.

این پژوهشگر تغییر جنسی کودکان اظهار داشت: وقتی الگوهای فرزندان ما در فرهنگ دیگری ایجاد می شود، زیست کودکانمان هم در همان فرهنگ شکل می گیرد.

وی بیان کرد: متاسفانه در آزمایشات اجتماعی به این نتیجه رسیده ایم که علایق جامعه به طور قابل توجهی درحال تغییر است و ما با یک فرایند جهانی روبه رو هستیم که جهان را به سمت غربی یا آمریکایی شدن یا پذیرش ها در این امر سکان دار هستند.

حسینی خاطرنشان ساخت: هر کودکی باید جنسیت خودش را دوست داشته باشد و هویت خودش را بشناسد و متناسب با همان جنسیت بزرگ شود و رشد کند تا در آینده دچار مشکل نشود و پیشنهاد می کنم کتاب اخ جون که من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست استانی سومین کنگره ملی خانواده

برگزاری نشست استانی سومین کنگره ملی خانواده