مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-16حوادث

جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی در مرز مهران ممنوع است


جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی در پایانه های مرزی مهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده، پلیس برابر مقررات با راننده های خاطی برخورد می کند.

- رضا همتی زاده در گفتگو با آنها از سامانه سروا استعلام کنند، و در صورت ابتلا به این بیماری، از ارائه خدمات به چنین مسافرانی خودداری کنند.

وی افزود: شرکت های حمل و نقل مسافر صرفاً مجاز به تحویل مسافر و صدور صورت وضعیت به رانندگانی هستند که دارای صلاحیت و مورد وثوق شرکت بوده و وسیله نقلیه آنها از نظر فنی و ایمنی کاملاً سالم باشد و هیچ گونه نقص فنی در سامانه کنترلی و راهبری وسیله نقلیه وجود نداشته باشد.

رییس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در صورتی که شرکت های تعاونی مسافری برخلاف قوانین و مقررات حمل مسافر، صورت وضعیت صادر کنند به کمیسیون ماده 12 آیین نامه اجرایی تبصره 1 ماده 31 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین در صورت عدم رعایت ضوابط توسط رانندگان ناوگان عمومی مسافربری به کمیسیون موضوع ماده 11 همین قانون به سازمان راهداری معرفی می شوند.

وی بیان کرد: حمل و نقل مسافر توسط خودروهای شخصی در پایانه های مرزی مهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده، پلیس برابر مقررات با راننده های خاطی رفتار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی در مرز مهران ممنوع است

جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی در مرز مهران ممنوع است