مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-16سياسي

شورای ادبی تعیین کننده افراد تجلیل شونده است


ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی با عنوان راویان بالندگی در حالی عصر امروز به مناسبت دهه فجر در شیراز برگزار می شود که این دهه را پشت سر گذاشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پوستر این برنامه عنوان شده است که در استانه دهه فجر این برنامه برگزار می شود در حالی که امروز همزمان با 28 بهمن حدود یک هفته از دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشته ایم.

  مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی فارس به عنوان متولی برگزاری این برنامه در استان در این باره توضیح داد: راویان بالندگی توسط شورای عالی ادبی کشور برنامه ریزی شده و از 18 بهمن ماه آعاز شده است که تا سی ام نیز ادامه خواهد داشت.

  منوچهری با بیان اینکه به دلیل حضور این انجمن ادبی کشوری در همه استان ها جهت برگزاری این برنامه، برگزاری آن در برخی استان ها به بعد از دهه فجر موکول شد و امروز نوبت استان فارس است.

  وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا از افرادی در این برنامه تجلیل می شود که اهل استان فارس نیستند، گفت: نحوه انتخاب افراد نیز بر اساس شاخص های تعیین شده در همان شورای ادبی نهاد کتابخانه ها در سطح کشور است و ضرورتی ندارد که فعال عرصه انقلاب یا شاعر مورد تقدیر زاده همان استان باشد بلکه هدف تجلیل از افرادی است که در ان استان فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ادبی تعیین کننده افراد تجلیل شونده است

شورای ادبی تعیین کننده افراد تجلیل شونده است