مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-16اقتصادي

آغاز طرح نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی در آستانه نوروز


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از آغاز مرحله نخست بازرسی و نظارت بر تأسیسات گردشگری استان مرکزی در آستانه نوروز خبر داد.

- سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران، مرحله نخست نظارت بر تأسیسات گردشگری استان شامل مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، رستوران ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین اقامتگاه های بوم گردی های در سطح استان آغاز و تا پایان اسفندماه سال جاری به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در بازدید تیم نظارتی اداره کل در روز گذشته از واحدهای گردشگری و پذیرایی بین راهی از محور شهرستان دلیجان به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی به دو واحد واحد پذیرایی بین راهی تذکر کتبی داده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: در این بازدیدها به کلیه واحدهای تحت پوشش نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش و اطلاع رساتی کامل انجام شد.

حسینی نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری را در ایام نوروز به لحاظ کمی و کیفی مهم خواند و افزود: در این بازدیدها ضمن ارائه راهنمایی های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی در آستانه نوروز

آغاز طرح نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی در آستانه نوروز