مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-16ورزشي

کشتی کلاسیک زنان تعطیل شده؟


سال 1396 بود که بنا به درخواست فدراسیون کشتی ایران از فدراسیون جهانی، کشتی کلاسیک برای زنان محجبه راه اندازی شد، کشتی که از نظر قوانین هیچ فرقی با کشتی زنان و مردان در دنیا نداشت و تنها تفاوت آن نوع پوشش بانوان کشتی گیر بود.

- ایسنا/کرمانشاه سال 1396 بود که بنا به درخواست فدراسیون کشتی ایران از فدراسیون جهانی، کشتی کلاسیک برای زنان محجبه راه اندازی شد، کشتی که از نظر قوانین هیچ فرقی با کشتی زنان و مردان در دنیا نداشت و تنها تفاوت آن نوع پوشش بانوان کشتی گیر بود.

یکسال بعد برای اولین بار تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک زنان در کشور لبنان برگزار شد و پس از آن دیگر خبری از برگزاری رقابت های برون مرزی این رشته نشد.

نداشتن وجهه رسمی بین المللی از یکسو و عدم برگزاری رقابت های برون مرزی از سوی دیگر طی چندسال اخیر باعث شده تا کشتی کلاسیک زنان به مرور کمرنگ و کمرنگ تر شود، تا جایی که بسیاری از زنانی که به این رشته علاقه داشتند و در آن فعالیت می کردند، به رشته کشتی آلیش که دارای مسابقات جهانی و آسیایی است، کوچ کرده اند.

اخیرا هم بحث هایی مطرح شده مبنی بر اینکه رییس فدراسیون کشتی علاقه چندانی به ادامه فعالیت کشتی کلاسیک بانوان ندارد و خبرهایی از تعطیلی این رشته به گوش می رسد که نگرانی علاقمندان به آن را بدنبال داشته است، اما آنطور که نای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی کلاسیک زنان تعطیل شده؟

کشتی کلاسیک زنان تعطیل شده؟