مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-16فناوري

بهره مندی 410 نابینا از خدمات کتابخانه امیرکبیر کرج


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از دسترسی اعضا به کتاب های صوتی از طریق ایمیل انجام می شود این در حالی است این کار در گذشته از طریق فلش و یا سی دی صورت می گرفت.

- ایسنا/البرز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از دسترسی اعضا به کتاب های صوتی از طریق ایمیل انجام می شود این در حالی است این کار در گذشته از طریق فلش و یا سی دی صورت می گرفت.

هادی آشتیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که کتابخانه امیرکبیر تنها کتابخانه کرج است که به بخش نابینایان مجهز شده، اظهار کرد: این بخش از سال 86 به کتابخانه امیرکبیر اضافه شده است.

وی با اشاره به تعداد اعضای بخش نابینایان این کتابخانه ادامه داد: در حال حاضر 410 نفر روشندل از خدمات این بخش بهره مند می شوند.

این مسئول با اشاره به وضعیت منابع مطالعه برای بخش نابینایان کتابخانه امیرکبیر توضیح داد: این بخش دارای 393 نسخه کتاب بریل است و حدود 11 هزار عنوان کتاب گویا دارد.

وی با بیان اینکه برخی گوینده های داوطلب نسبت به گویاسازی کتاب های مورد نظر اعضا اقدام می کنند، گفت: مسئول این بخش کتاب به همراه ویس رکوردر در اختیار داوطلبان قرار می دهند و پس از گویا سازی منابع جدید به کتابخانه تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 410 نابینا از خدمات کتابخانه امیرکبیر کرج

بهره مندی 410 نابینا از خدمات کتابخانه امیرکبیر کرج