مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-16سياسي

پیش همایش «شیخ شهید محمد خیابانی، معلم تحول آفرین» برگزار می شود


دبیر همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی اعلام کرد: پیش همایش معلمان و دانش آموزان با عنوان «شیخ شهید محمد خیابانی، معلم تحول آفرین و هویت ساز» در تبریز برگزار می شود.

- تبریز- دبیر همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی اعلام کرد: پیش همایش معلمان و دانش آموزان با عنوان شیخ شهید محمد خیابانی، معلم تحول آفرین و هویت ساز در تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام الیاس ابراهیمی اعلام کرد: این پیش همایش به عنوان آخرین پیش همایش و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و با حضور تعداد محدودی از معلمان و دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی روز پنچ شنبه 30 بهمن از ساعت 10 تا 12 در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تاکنون پنج پیش همایش برای برگزاری همایش بین المللی شیخ محمد خیابانی با مشارکت و استقبال، اصحاب فرهنگ و رسانه، دانشگاهیان، نهادهای علمی، فرهنگی و اجتماعی تبریز و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: کارگاه کتابت خوشنویسی، کارگاه نگارش رمان تاریخی، تور عکاسی و فراخوان شعر از دیگر برنامه های اجرا شده زیرپوشش همایش بین المللی یاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش همایش «شیخ شهید محمد خیابانی، معلم تحول آفرین» برگزار می شود

پیش همایش «شیخ شهید محمد خیابانی، معلم تحول آفرین» برگزار می شود