مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-16اقتصادي

فرش قرمز فرماندار گلپایگان برای جذب سرمایه گذاران


جذب سرمایه گذار در شهرداری از اختیار به ضرورت تبدیل شده و از سرمایه گذاران دعوت می کنم از ظرفیت هایی که در این زمینه فراهم کرده ایم استفاده بهینه ببرند.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: جذب سرمایه گذار در شهرداری از اختیار به ضرورت تبدیل شده و از سرمایه گذاران دعوت می کنم از ظرفیت هایی که در این زمینه فراهم کرده ایم استفاده بهینه ببرند.

حسین یار محمدیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به شهرستان گلپایگان از محل تملک دارایی 9 میلیارد و 158 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت که تاکنون 60 درصد آن محقق شده است.

وی افزود: شهرستان گلپایگان از محل توازن 6 میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشت که 30 درصد آن تاکنون محقق شده است، اعتبار توازن بین شهرداری های سه شهر گلپایگان و گوگد و گلشهر و محیط زیست و بنیاد مسکن و ورزش و جوانان و آموزش و پرورش این شهرستان تخصیص داده شده است.

فرماندار گلپایگان گفت: امسال توزیع اعتبارات تملک دارایی بر اساس سهمیه بندی بود که از سوی استان به هر اداره برای جذب ابلاغ شده است.

فرش قرمز فرماندار گلپایگان برای جذب سرمایه گذاران وی با بیان اینکه دفترچه سرمایه گذاری شهرداری گلپایگان کلیدی برای راهنمایی و مشاوره سرمایه گذاران است، گفت: با توجه به اینکه جذب سرمایه گذار در شهرداری از اختیار به ضرورت تبدیل شده است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز فرماندار گلپایگان برای جذب سرمایه گذاران

فرش قرمز فرماندار گلپایگان برای جذب سرمایه گذاران