مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-16سياسي

ارائه جدیدترین مقالات ریاضی دنیا در کنفرانس ریاضی کاشان


دبیر اجرایی پنجاه و یکمین کنفرانس ریاضی ایران گفت: محققان و دانشمندان برجسته ریاضی از 21 کشور جهان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

- ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی پنجاه و یکمین کنفرانس ریاضی ایران گفت: محققان و دانشمندان برجسته ریاضی از 21 کشور جهان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

مجتبی بهرامیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پنجاه و یکمین کنفرانس ریاضی ایران که هم اکنون در دانشگاه کاشان در حال برگزاری است، اظهار کرد: این کنفرانس با هدف جشن ورود به قرن پانزدهم هجری، بررسی اندیشه های ریاضی دانان بزرگ تاریخ ایران جهت ایجاد حس احترام و علاقه به کشور در نسل جوان، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در علوم ریاضی و آشنایی با قابلیت های جامعه ریاضی جهت حل مسائل علمی و صنعتی کشور برگزار می شود که محققان و دانشمندان برجسته ریاضی از 21 کشور جهان در آن شرکت خواهند کرد و در مجموع 37 سخنرانی علمی از اساتید مدعو در طول 6 روز برگزاری همایش ارائه می شود.

وی افزود: محققان و اساتید دانشگاه های شهید چمران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، دانشگاه تهران، اصفهان و همچنین سخنرانانی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، کانادا، روسیه، هلند، فرانسه، سوییس، آرژانتین، چین، صربستان، کرُواسی، ترکیه، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، عمان، عربستان سعودی، هند، رومانی، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه جدیدترین مقالات ریاضی دنیا در کنفرانس ریاضی کاشان

ارائه جدیدترین مقالات ریاضی دنیا در کنفرانس ریاضی کاشان