مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-16پزشكي

داروخانه ها حق فروش محصولات پزشکی و داروی تاریخ مصرف گذشته را ندارند


معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: داروخانه ها حق فروش محصولات پزشکی و داروی تاریخ مصرف گذشته را ندارند.

- ایسنا/کردستان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: داروخانه ها حق فروش محصولات پزشکی و داروی تاریخ مصرف گذشته را ندارند.

عطاالله حیدری امروز(28بهمن ماه) در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت محور، اظهار کرد: وزارت بهداشت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعیین تکلیف قانونی ساماندهی محصولات سلامت محور در بازارچه ها را به عهده معاونت غذا و دارو داده اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کالاها سلامت عمومی را به خطر می اندازد، افزود: تولید یک محصول در کارخانه و محل خریداری باید قبل از مصرف از طریق معاونت غذا و دارو آنالیز شود.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه 4 کارگاه تولیدی ماسک در سطح استان وجود دارد که دو کارگاه موفق به اخذ کد IRC شده است، بیان کرد: تولید ماسک استاندارد در کشور نیاز همه مردم را برآورد می کند و نیازی به کارگاه های غیرمجاز نیست.

حیدری با اشاره به موج چهارم کرونا در کشور و استان ذکر کرد: در انبارهای استان دارو و تجهیزات حفاظتی موجود است و در این خصوص کمبودی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه ها حق فروش محصولات پزشکی و داروی تاریخ مصرف گذشته را ندارند

داروخانه ها حق فروش محصولات پزشکی و داروی تاریخ مصرف گذشته را ندارند