مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-16سياسي

کشاورزان اصفهان خواسته خود را به مسئولان عالی نظام منتقل می کنند


دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان با بیان اینکه امروز بخشی از حقابه کشاورزان اصفهان، به سمت کاشان، یزد، صنایع، شرب و .

می رود، این درحالیست که سهم بخش کشاورزی نادیده گرفته می شود، - ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان با بیان اینکه امروز بخشی از حقابه کشاورزان اصفهان، به سمت کاشان، یزد، صنایع، شرب و .

می رود، این درحالیست که سهم بخش کشاورزی نادیده گرفته می شود، گفت: زمزمه هایی وجود دارد که کشاورزان اصفهان خواسته خود را به تهران و مسئولان عالی نظام منتقل کنند.

اسفندیار امینی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت بحرانی سد زاینده رود و اعتراضات هفتگی کشاورزان اصفهان مبنی بر ندادن حقابه های آنها، اظهار کرد: امروز تمام مسئولان استان از خواسته کشاورزان اصفهان مطلع هستند.

وی با بیان اینکه طی یک دهه و نیم گذشته کشاورزان اصفهان درگیر بی آبی هستند، گفت: نخستین بار زاینده رود در سال 78 خشک شد و از همان زمان اختلافات و اعتراضات بر سر این رودخانه آغاز شد و شدت گرفت تا این که در سال 92 و 93 در جلسات دهم و سیزدهم شورای عالی آب مصوباتی برای احیای زاینده رود تصویب شد.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان با انتقاد از اجرایی نشدن این مصوبات، گفت: پیش از این مصوبات، شاهد بارگذاری بر رودخانه زاینده رود بودیم و متاسفانه بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان اصفهان خواسته خود را به مسئولان عالی نظام منتقل می کنند

کشاورزان اصفهان خواسته خود را به مسئولان عالی نظام منتقل می کنند