مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-16فرهنگي

آخرین وضعیت سلامتی هوشنگ میرزایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، هوشنگ میرزایی کارگردان سینمای مستند چند روزی هست که در بخش icu بیمارستان فرهیختگان بستری شده و پزشکان روند درمانی مقابله با ویروس کرونا را با تزریق پلاسما آغاز .

- هوشنگ میرزایی کارگردان سینمای مستند چند روزی هست که در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شده و پزشکان روند درمانی مقابله با ویروس کرونا را با تزریق پلاسما آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، هوشنگ میرزایی کارگردان سینمای مستند چند روزی هست که در بخش icu بیمارستان فرهیختگان بستری شده و پزشکان روند درمانی مقابله با ویروس کرونا را با تزریق پلاسما آغاز کردند که در 3 نوبت ادامه خواهد داشت.

روز گذشته نیز سطح اکسیژن خون او به 80 رسیده است.

هوشنگ میرزایی متولد سال 1350 در کوهدشت، دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشکده صداوسیما و عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است.

در کارنامه ی مستندسازی او، ساخت آثاری، چون سازنه ، با خدا می رقصم ، تفتان ، ژین ، چیزی شبیه چشم هایم ، فاصله ، سپیدار ، مرثیه ای برای خاک ، آلفارد ، عیدانه ، شهر خاموش ، آنارام ، به دیدار خورشید ، سنگ و سلاح ، سیب و رویا ، هیچ راهی دور نیست ، در اندوه بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سلامتی هوشنگ میرزایی

آخرین وضعیت سلامتی هوشنگ میرزایی