مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-16فرهنگي

450 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قرآن و عترت ارسال شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: 449 اثر از 200 داستان نویس از 31 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری با اشاره به برگزاری جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت، اظهارکرد: 449 اثر از 200 داستان نویس از 31 استان کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد اثر به ترتیب از استان های گلستان، تهران، کرمانشاه، خراسان رضوی و اصفهان است، افزود: داوری جشنواره بر عهده محمدجواد جزینی، ابراهیم حسن بیگی و عبدالصالح پاک است.

کشمیری ادامه داد: آثار تا هفته اول اسفندماه داوری می شوند و آیین اختتامیه و اعلام برندگان همزمان با عید مبعث در برنامه متمرکز جشنواره های ملی قرآن و عترت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران خواهد بود.

یادآوری می شود، نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و و عترت با رویکرد وحدت اسلامی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه قرآنی کوثر گرگان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قرآن و عترت ارسال شده است

450 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قرآن و عترت ارسال شده است