مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-16اقتصادي

برنامه ریزی ویژه برای جلوگیری از هدررفت آب های سطحی البرز


طی برنامه ریزی های صورت گرفته از سال گذشته، 2 پروژه تغذیه مصنوعی در فردیس و ساوجبلاغ برای جلوگیری از هدررفت آب های سطحی و بهره برداری این ظرفیت بویژه در حوزه کشاورز - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی در مراسم بهره برداری از افتتاح فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد که روز سه شنبه در ساوجبلاغ با حضور اردکانیان وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: در تعاقب برنامه های وزارت نیرو تحت عنوان پویش آ.

ب ایران در البرز نیز پروژه های متعددی در دستور کار قرار گرفته و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در طول 25 سال گذشته در البرز هزار و 500 میلیون متر مکعب کسری آب داشتیم و بیش از 80 درصد تأمین آب استان از منابع سفره های زیرزمینی برای مصارف صنعتی، کشاورزی و شرب است.

شهبازی گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته از سال گذشته، 2 پروژه تغذیه مصنوعی در فردیس و ساوجبلاغ برای جلوگیری از هدر رفت آب های سطحی و بهره برداری این ظرفیت بویژه در حوزه کشاورزی پیش بینی و اجرایی شد.

وی افزود: با ایجاد چنین بسترهایی به سمتی می رویم که با کاهش بهره برداری از منابع آب های زیرزمینی، از ظرفیت آب های سطحی استفاده کنیم.

استاندار البرز گفت: بر این اساس با توجه به پیگیری های صورت گرفته و موافقت وزیر محترم نیرو امسال موفق شدیم که حق آبه استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ویژه برای جلوگیری از هدررفت آب های سطحی البرز

برنامه ریزی ویژه برای جلوگیری از هدررفت آب های سطحی البرز