مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-16سياسي

همنوازی سازهای ایرانی با سازهای کمتر شناخته شده دنیا


از پیوستن نوازندگان سازهای غیرایرانی به این پروژه خبر داد و گفت که در قطعات بعدی این پروژه سازهای غیرمتعارف و کمتر دیده یا شنیده شده از مناطق مختلف جهان هم معرفی خواهند شد.

- حمید قنبری ـ طراح پروژه موسیقایی همساز ـ از پیوستن نوازندگان سازهای غیرایرانی به این پروژه خبر داد و گفت که در قطعات بعدی این پروژه سازهای غیرمتعارف و کمتر دیده یا شنیده شده از مناطق مختلف جهان هم معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید قنبری، پژوهشگر و نوازنده سازهای کوبه ای در ادامه مطلب بالا بیان کرد: پروژه همساز از ابتدا با رویکرد بازنگری مفهوم همنوازی، همراهی، همدلی و همسازی فارغ از رقابت های مخرب میان نوازندگان مطرح و اجرا شده و بی شک این رویکرد قابل توسعه و تسری به نوازندگان سازهای مختلف در جهان است.

وی افزود: در قطعات بعدی این پروژه، در کنار نوازندگان سازهای ایرانی، نوازندگان سازهای کمتر دیده و شنیده شده از مناطق مختلف جهان از جمله شرق آسیا حضور خواهند داشت و علاوه بر این در تنظیم قطعات از فرصت همنوایی نیز استفاده شده است.

قنبری در ارتباط با شیوه ضبط و تدوین قطعات موسیقایی پروژه همساز به ویژه در تعامل با هنرمندان غیرایرانی اظهار کرد: ضبط قطعات این پروژه از پیش از شیوع ویروس کرونا در قالب کلیپ های دونوازی آغاز شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همنوازی سازهای ایرانی با سازهای کمتر شناخته شده دنیا

همنوازی سازهای ایرانی با سازهای کمتر شناخته شده دنیا