مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-16سياسي

برای اجرای طرح نماد در دماوند از نیروهای مجرب و جوان استفاده شود


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح نماد رفع مشکلات رفتاری و روانی دانش آموزان است گفت: برای اجرای طرح نماد در دماوند از نیروهای مجرب و جوان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری بعد از ظهر سه شنبه در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند که با حضور حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان، تقی زاده، دادستان دماوند، پور فتحی، رییس آموزش و پرورش دماوند و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان) با هدف رفع خلأ ایجاد شده در مشکلات رفتاری و روانی دانش آموزان و توجه ویژه به نوجوانان تبیین شده است.

حیدری افزود: اگر قرار بر آغاز و اجرای طرح نماد باشد، باید با تمام قدرت انجام شده و کیفیت کار مورد توجه قرار گیرد و یکی از عوامل افزایش سطح کیفیت طرح نماد، پیش بینی پشتوانه مالی است که در غیر این صورت به اهداف عالی نخواهد رسید.

فرماندار دماوند گفت: در جهت اجرای دقیق و صحیح طرح مذکور، به کار گیری نیروهای متخصص بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید تلفیقی از نیروهای مجرب و جوان به عنوان مکمل مورد استفاده قرار گیرد تا به پرورش فرزندان منجر شود.

وی عنوان داشت: ما در حد توان در کنار آموزش و پرورش قرار داریم و امیدواریم با حمایت وزارتخانه های مطبوع و همکاری مسئولان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای طرح نماد در دماوند از نیروهای مجرب و جوان استفاده شود

برای اجرای طرح نماد در دماوند از نیروهای مجرب و جوان استفاده شود