مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-16سياسي

برنامه های بنیاد شهید ایلام در اسفندماه با محوریت فضای مجازی برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بنیاد ایلام ویژه برنامه های مختلفی را در جهت گرامیداشت شهدا یاد و نام شهدا در اسفندماه برگزار می کند که محور اصلی برگزاری این برنامه ها استفاده از فضای مجازی و صدا سیما است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بنیاد ایلام ویژه برنامه های مختلفی را در جهت گرامیداشت شهدا یاد و نام شهدا در اسفندماه برگزار می کند که محور اصلی برگزاری این برنامه ها استفاده از فضای مجازی و صدا سیما است.

اسدالله تولیده اظهار کرد: بنیاد ایلام ویژه برنامه های مختلفی را در جهت گرامیداشت شهدا یاد و نام شهدا در اسفندماه برگزار می کند که محور اصلی برگزاری این برنامه ها استفاده از فضای مجازی و صدا سیما است.

وی با اشاره به شیوع موج جدید ویروس کرونا در اسفندماه، تصریح کرد: با توجه به اینکه موج جدیدی از ویروس کرونا در حال گسترش می باشد، از این رو قطعاً برنامه های بنیاد ایلام تحت الشعاع شرایط موجود قرار خواهند گرفت که از همین امروز برنامه ریزی لازم به گونه ای صورت می گیرد که در چارچوب شیوه نامه های بهداشتی، این مناسبت ها به نحو احسن به جامعه معرفی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، تولیده با تاکید بر برگزاری ویژه برنامه گرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بنیاد شهید ایلام در اسفندماه با محوریت فضای مجازی برگزار می شود

برنامه های بنیاد شهید ایلام در اسفندماه با محوریت فضای مجازی برگزار می شود