مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-16اقتصادي

ارسال پیامک به روستاییان بیمه شده برای بهره مندی از مجموعه های ورزشی


صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به منظور توسعه و ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در بین کارگزاران، کارکنان، مستمری بگیران با مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران کشور قرارداد همکاری امضاء کرد.

- صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به منظور توسعه و ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در بین کارگزاران، کارکنان، مستمری بگیران با مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران کشور قرارداد همکاری امضاء کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز با بیان اینکه امیدواریم این تفاهمنامه سبب خیر شود، گفت: طبق این قرارداد صندوق از خدمات مجموعه های ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی برای یک سال استفاده خواهد کرد تا از این طریق میزان و سطح استقبال جامعه هدف خود را مورد ارزیابی قرار دهیم، درصورت استقبال بیمه شدگان علاوه بر تمدید این قرار داد مبلغ آن را نیز افزایش خواهیم یافت.

وی ادامه داد: نحوه بهره مندی از این تسهیلات به زودی برای روستاییان پیامک خواهد شد.

وی با اشاره به بحران کرونا در کشور ادامه داد: هرچند که کرونا استفاده از بسیاری از خدمات ورزشی و تفریحی را تحت الشعاع قرار داده است امیدواریم که هرچه زودتر این بحران برطرف شود و به روال عادی زندگی برگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک به روستاییان بیمه شده برای بهره مندی از مجموعه های ورزشی

ارسال پیامک به روستاییان بیمه شده برای بهره مندی از مجموعه های ورزشی