مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-16سياسي

مشکل آب 36 روستای ایذه رفع می شود


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان از رفع شدن مشکل تأمین آب 36 روستای شهرستان ایذه با کمک گروه های جهادی خبر داد.

- ایذه- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان از رفع شدن مشکل تأمین آب 36 روستای شهرستان ایذه با کمک گروه های جهادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوار پور پیش از ظهر امروز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با حضور حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه و مسئولان استانی و شهرستانی در بخش سوسن برگزار شد، به خدمت رسانی توسط مجموعه بسیج و سپاه و گروه های جهادی اشاره و اظهار کرد: این مجموعه ها همواره در حال خدمت رسانی به مردم هستند و منطقه سوسن شرقی منطقه محرومی است.

وی منطقه سوسن شرقی را بسیار صعب العبور دانست و افزود: این منطقه در واقع مرز بین خوزستان و چهارمحال بختیاری است که با تشکیل قرارگاه در این منطقه و با همت گروه های جهادی و کمک مسئولان محلی امید است که اتفاقات بسیار خوبی در آینده رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان درباره آب رسانی در منطقه گفت: به دلیل موقعیت خاص و به رغم وجود آب فراوان در منطقه و چشمه های آب شیرین و وجود شاخه های اصلی کارون در این منطقه اما متأسفانه 36 روستا از نعمت آب بی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب 36 روستای ایذه رفع می شود

مشکل آب 36 روستای ایذه رفع می شود