مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-16سياسي

ستاد کل نیروهای مسلح سخنان وزیر اطلاعات را تکذیب کرد


فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال 93 در حال آموزش دیدن بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج گردیده است - به دنبال اظهارات و ادعای اخیر حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کشور پیرامون مداخله یکی از کارکنان نیروهای مسلح در دست داشتن ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این توضیحات آمده است: - اولا فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال 93 در حال آموزش دیدن بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج گردیده است.

- ثانیا عضویت فرد مورد ادعا قطعی نبوده و روال نیروهای مسلح اینگونه است که ارزیابی های حین آموزش یکی از عوامل اصلی قطعیت در عضویت بوده که نامبرده به دلیل وجود مشکل اخلاقی و اعتیاد به عضویت رسمی درنیامده و در حین آموزش اخراج گردیده است.

- ثالثا وزیر اطلاعات حتما می دانند که وفق قوانین و مقرارت، افراد اخراجی از نیروهای مسلح از جمله فرد مورد ادعای ایشان پس از اخراج در سال 93 با نیروهای مسلح به طور کامل قطع ارتباط نمونده و فاقد هویت نظامی می باشد و به همین دلیل جرم امنیتی وی همانند سایر آحاد جامعه در حیطه ماموریت و مسئولیت وزارت اطلاعات قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کل نیروهای مسلح سخنان وزیر اطلاعات را تکذیب کرد

ستاد کل نیروهای مسلح سخنان وزیر اطلاعات را تکذیب کرد