مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-16فرهنگي

ارسال هزار و 180 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی


دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه استان بودیم که تا به امروز، بالغ بر هزار و 180 اثر در قالب های ده گانه اعلام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی، عباس محمدیان در خصوص وضعیت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، اظهار کرد: در سال اخیر، جریان زندگی اجتماعی تغییرات زیادی به خود دید و این سبب شد تا در برگزاری رویدادهای مختلف نیز دگرگونی هایی ایجاد شود.

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی ادامه داد: پس از شیوع ویروس از سوی اهالی رسانه خراسان رضوی بودیم که تا به امروز، بالغ بر هزار و 180 اثر در قالب های 10گانه اعلام شده، در دبیرخانه ثبت شده است.

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی با بیان این که دبیرخانه در روزهای پایانی ارسال آثار، با تمام توان مشغول دریافت و ثبت آثار ارسالی است، اضافه کرد: از شرکت کنندگان درخواست داریم آثار خود را با دقت در فرم های ارسال ثبت و ارسال کنند تا روند دریافت آثار با کندی مواجه نشود.

وی یادآور شد: متأسفانه سامانه ایمیل دریافت آثار با مشکل مواجه شده و امکان دریافت اثر از این طریق فراهم نیست، ضمن عذرخواهی بابت بروز این نقص، از شرکت کنندگان عزیز درخواست می کنیم آثار خود را تنها از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال هزار و 180 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی

ارسال هزار و 180 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی