مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-16ورزشي

ردپای آقازاده ورزشی در انتخابات فوتبال


با شناختی که من از مجمع دارم هر کس به عنوان گزینه دولت و وزارت ورزش شناخته شود شانسی نخواهد داشت، همانطور که دکتر قریب با وجود شایستگی به همین دلیل عادی از سوی مجمع طرد شد و رای لازم را کسب نکرد.

- شنیده ها از مجمع دهم اسفند حاکی است یک آقازاده خبرساز در ورزش که به واسطه علاقه به فوتبال پیش از این نیز در برخی پرونده هایی جنجالی و ماجرای قرارداد های مربیان خارجی خبرساز شده بود حالا به معادلات انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ورود پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، برخی ورود این آقازاده با علایق خاص را نشانه حمایت اجزای مختلف دولت از گزینه های گوناگون و بعضا متضاد می دانند.

اینکه دولت از دو گزینه متفاوت در این انتخابات حمایت کند کمی دور از ذهن است و تا اینجا که هم وزیر ورزش و هم معاونش روی بی طرفی تاکید دارند، اما این وابستگان و آقازاده ها معادلات را طور دیگری رقم می زنند.

در عین حال عده ای از کارشناسان هم معتقدند هر گزینه ای که مهر حمایت دولت روی پیشانی او بخورد، با وجود تصاحب مقدار اندکی رای نشات گرفته از کرسی های دولتی، در نهایت شانسی برای پیروزی قطعی نخواهد داشت چرا که نسبت به سیطره و دخالت دولتی در سطوح مدیریتی فوتبال دافعه و مخالفت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای آقازاده ورزشی در انتخابات فوتبال

ردپای آقازاده ورزشی در انتخابات فوتبال