مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-16اقتصادي

پرونده مسکن مهرآذربایجان غربی درحال بسته شدن/925مسکن مهر واگذارشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به احداث چهار هزار و 400 واحد مسکن مهر تا پایان امسال در استان گفت: با تحویل این تعداد، - طرح مسکن مهر به خط پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر صادقی ظهر سه شنبه در جلسه ویدئوکنفرانس افتتاح نمادین 925 واحد مسکونی از تعاونی های مساکن مهر همزمان با 286 طرح تعاونی در سراسر کشور توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت های قابل استفاده استان در بحث تعاونی ها، گفت: با تکیه بر هم مرز بودن با سه کشور می توان از ظرفیت تعاونی های مرزی بر اساس استانداردهای به روز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ارزش روز سرمایه گذاری این پروژه ها که به مناسب دهه فجر انجام شد، 2 هزار هزار و 543 میلیارد تومان است، ادامه داد: 225 تعاونی با 26 هزار عضو در آذربایجان غربی ایجاد شده که تنها تعداد 27 مورد باقیمانده است.

صادقی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها 8 هزار و 301 نفر شغل ایجاد می شود، خاطر نشان کرد: سرانه شغلی هر طرح 29 فرصت اشتغال زایی و سرانه سرمایه گذاری برای هر شغل نیز 377 میلیون تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که تعداد 925 واحد از مساکن مهر تمام شده در سطح استان در اختیار صاحبان قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: واحدهای باقیمانده مسکن مهر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهرآذربایجان غربی درحال بسته شدن/925مسکن مهر واگذارشد

پرونده مسکن مهرآذربایجان غربی درحال بسته شدن/925مسکن مهر واگذارشد