مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-16سياسي

کارنامه آموزشی-پژوهشی برای دانشگاه ها و پژوهشگران صادر می شود


سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از ایجاد کارنامه آموزشی-پژوهشی برای دانشگاه ها و پژوهشگران در آینده خبر داد که از این طریق وضعیت دانشگاه ها مورد رصد قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، نشست مشترک اعضای هیأت رییسه دانشگاه الزهرا با اعضای هیأت رییسه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC امروز (سه شنبه 28 بهمن ماه) بصورت مجازی برگزار شد.

محمدجواد دهقانی، در این جلسه به معرفی تعدادی از اهم محصولات، خدمات و فعالیت های اخیر ISC از جمله ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه ها (https://ur.

isc.

ac)، رتبه بندی جهانی ISC (https://wur.

isc.

ac)، رتبه بندی موضوعی و رتبه بندی کشورهای عضو D-8 و ارزیابی و رتبه بندی نشریات پرداخت.

وی افزود: در حال حاضر یکی از اقدامات مهم، ایجاد کارنامه آموزشی-پژوهشی برای دانشگاه ها و پژوهشگران در آینده است که از این طریق وضعیت دانشگاه ها مورد رصد قرار خواهد گرفت.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، در ادامه با معرفی دو ابزار کاربردی سامانه نشریات علمی و سامانه نشریات و ناشران کم اعتبار، نامعتبر و جعلی، از جمع آوری مجموعه نسخ خطی آثار دانشمندان کشور از قرن سوم تاکنون و ایجاد پایگاه نسخ خطی توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری خبر داد و مطرح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری از این سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه آموزشی-پژوهشی برای دانشگاه ها و پژوهشگران صادر می شود

کارنامه آموزشی-پژوهشی برای دانشگاه ها و پژوهشگران صادر می شود