مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-16ورزشي

تیم ایرانی که با گل تیری آنری قهرمان جهان نشد


جلالی با مهره هایی مثل علی دایی، کریم باقری، صادق ورمزیار، سید مهدی ابطحی، جواد مقدسی، علیرضا منصوریان، مهدی تاتار، حمید مطهری، هاشم حیدری، - این تصویر به یادماندنی یکی از بهترین تیم های نیروهای مسلح در تاریخ فوتبال ایران را نشان می دهد که در سال 1995 موفق شد در حضور تیم های مطرح جهان در خاک ایتالیا نایب قهرمان ارتش های جهان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مسابقات ارتش های جهان به نام سیزم یکی از معتبرترین تورنمنت های جهانی بود که در دهه 90 میلادی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و تیم های قدرتمند اروپایی با ستاره های نامدار خودشان در این بازی ها شرکت می کردند و برای قهرمانی با تمام قوا در زمین مسابقه تلاش می کردند.

این تیم که با مدیریت مصطفی آجورلو در هیات فوتبال نیروهای مسلح شکل گرفت با اعتماد به مربی جوانی مثل مجید جلالی که در آن روز ها علاوه بر مربیگری یکی از تئوریسین های خوب فوتبال کشور بود راهی مسابقات جهانی ایتالیا به میزبانی شهر رم پایتخت این کشور شود و مطابق انتظار از ستاره های آن روز ها خوش درخشید.

جلالی با مهره هایی مثل علی دایی، کریم باقری، صادق ورمزیار، سید مهدی ابطحی، جواد مقدسی، علیرضا منصوریان، مهدی تاتار، حمید مطهری، هاشم حیدری، مهدی پاشازاده، افشین پیروانی، هادی طباطبایی و سایر نفرات حاضر در این تصویر که سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ایرانی که با گل تیری آنری قهرمان جهان نشد

تیم ایرانی که با گل تیری آنری قهرمان جهان نشد