مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-16سياسي

محل تخلیه پسماندهای عفونی فردیس تعیین تکلیف شود


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان فردیس گفت: محل تخلیه پسماند ساختمانی و عفونی شهرستان در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد پرویزی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فردیس با حضور سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اقداماتی که در حوزه پسماند انجام می شود به لحاظ زیست محیطی و بهداشتی برای جامعه دارای اهمیت ویژه است به ویژه در حوزه حفظ سلامت که این امر اهمیت دوچندانی دارد.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها به عنوان متولیان مدیریت شهری موظف هستند در راستای رفع مشکلات و کاستی های حوزه پسماند بر اجرای به موقع و دقیق مصوبات کارگروه به ویژه در بحث جانمایی محل دپو، جمع آوری و دفن زباله شهرستان، تخلیه اصولی فاضلاب و جمع آوری پسماندهای بیمارستانی و عفونی تلاش کنند.

پسماندهای بیمارستانی قبل از دپو باید اتوکلاو و عادی سازی شوند معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس با اشاره به این موضوع که پسماندهای بیمارستانی بنا بر مصوبه قانون باید قبل از دپو اتوکلاو و عادی سازی شوند، تصریح کرد: تا پیش از به بهره برداری رسیدن بیمارستان در حال احداث فردیس باید محل دپو پسماندهای عفونی مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل تخلیه پسماندهای عفونی فردیس تعیین تکلیف شود

محل تخلیه پسماندهای عفونی فردیس تعیین تکلیف شود