مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-16فرهنگي

سرمایه گذاران دولتی تأثیری بر آرای «فجر» نداشتند/ پاسخ به ابهامات


سیدجمال ساداتیان عضو هیأت داوران سی ونهمین جشنواره فیلم فجر، تأثیر نهادهای سرمایه گذار در فیلم های منتخب این دوره از جشنواره بر آرای هیأت داوران را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی انتهای الوند ، سیدجمال ساداتیان داور سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با حضور در این برنامه درباره دلیل عدم حضور فیلم میجر در فهرست فیلم های منتخب گفت: علت نبودن فیلم احسان عبدی پور در جمع 16 فیلم جشنواره، کیفیت پایین آن نبود.

بلکه به ما گفتند چون سال گذشته برای هیات انتخاب نمایش داده شده، در این دوره شرکت داده نمی شود.

هرچند عوامل فیلم مدعی هستند این نسخه با نسخه ای که سال گذشته به جشنواره ارسال کردند فرق می کند! ساداتیان همچنین درباره سایر فیلم هایی که به جمع فیلم های منتخب ورود پیدا نکردند، گفت: بعضی فیلم ها به دلیل کیفی و بعضی فیلم ها به دلیل محتوایی وارد آن لیست نشد.

بعضی فیلم های دیگر هم بود که هیچ کدام از آن دو مشکل را نداشت اما در سُرت کردن امتیاز بالاتری کسب نکردند به همین دلیل آن ها را وارد فهرست نکردیم.

ساداتیان در پاسخ به مجری برنامه که عنوان کرد شما در مصاحبه رادیویی گفتید دلیل انتخاب نکردن هدیه تهرانی وجود گزینه های جوان تر بود، درحالی که خانم افشار سن بیشتری از هدیه تهرانی دارند، گفت: نه! من گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران دولتی تأثیری بر آرای «فجر» نداشتند/ پاسخ به ابهامات

سرمایه گذاران دولتی تأثیری بر آرای «فجر» نداشتند/ پاسخ به ابهامات